فشار خون بالا در کیست های کلیوی دو طرفه

جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

فشار خون بالا در کیست های کلیوی دو طرفه

 

فشار خون بالا در کیست های کلیوی دو طرفه

کیست های کلیوی دو طرفه اشاره به وجود کیست در هر دو kidneys.In طور کلی، کیست های خوش خیم هستند و symptoms.If ایجاد نمی کند بیماران تجربه هر گونه نشانه، ممکن است نشان می دهد فشار خون condition.High بسیار جدی است ممکن است در بعضی از موارد دو طرفه رخ می دهد کیست های کلیوی.

علل فشار خون بالا در کیست های کلیوی دو طرفه

یکی از وظایف مهم کلیه ها است که به تنظیم فشار خون است. در شرایط مناسب، کلیه ها می تواند مقدار مشخصی از رنین که می تواند pressure.However خون را تنظیم، در کیست های کلیوی دو طرفه، اگر کیست های بزرگ، آنها را بافت کلیه مجاور ظلم و ستم، و در نتیجه ایسکمی کلیوی و anoxia.In این مورد، رنین -angiotension آلدوسترون سیستم (نمره RASS) فعال است، بنابراین در فشار خون بالا و در نتیجه.

فشار خون بالا یک سیگنال خطرناک کیست های کلیوی دوجانبه است و آن است که معمولا اولین نشانه عملکرد کلیوی deterioration.Additionally، آن یک شتاب دهنده قابل توجهی در از بدتر شدن function.Therefore کلیوی است، مهم است که برای کنترل فشار خون بالا در کیست های کلیوی دو طرفه است.

چگونه برای کاهش فشار خون بالا در کیست های کلیوی دو طرفه؟

همانطور که در بالا ذکر شد، فشار خون بالا از ایسکمی کلیوی و اکسیژن به علت کیست های کلیه enlargement.Therefore است، مرحله درمان فرست است به منظور بهبود میکروسیرکولاسیون در کلیه ها و بهبود خون و اکسیژن به بافت های کلیه است.

به عنوان ایسکمی کلیوی و اکسیژن به علت بزرگ شدن کیست های کلیوی است، هدف اساسی از درمان به کوچک شدن کیست های بزرگ و جلوگیری از آنهایی که کوچک از رشد.

طب گیاهی چینی پیشنهاد برای درمان کیست های کلیوی دو طرفه با pressure.The مواد تشکیل دهنده طب موثر خون بالا می تواند رگ های خونی را گشاد و بهبود گردش خون در kidneys.Thus، ایسکمی کلیوی و کمبود اکسیژن می تواند اصلاح شود.

علاوه بر این، داروهای گیاهی چینی می تواند نفوذپذیری دیواره کیست بهبود و افزایش به دفع مایعات کیستیک از cysts.Also، با غیر فعال کردن سلول های اپیتلیال بر روی دیوار کیست، کیست بزرگ شدن را متوقف خواهد کرد.

هنگامی که علل فشار خون بالا در کیست های کلیوی دو طرفه، فشار خون بالا حذف خواهد شد اساسا کنترل می شود.

در بالا ذکر شد، داروهای گیاهی چینی طب دهان و دندان چینی نیست، بلکه درمان خارجی به نام Osmotherapy پزشکی میکرو چینی است. شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com به یادگیری اطلاعات بیشتر ایمیل.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: فشار ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.